OFERTA PUBLICĂ
la încheierea unui Contract de prestări servicii la distanță
mun. Chișinău
Data plasării: 01 martie 2022
Acest act, reprezintă o ofertă a „OBA GENIAL” S.R.L. IDNO: 1018600036317 (denumit în continuare Prestator”) întru încheierea un Contract pentru prestări servicii, denumit în continuare Contract, în următorii termeni expres stabiliți:
1. Condiții generale
1.1. Termenii sunt folosiți în următorul sens:
„Ofertă” – prezentul document „Ofertă publică la încheierea unui Contract de prestări servicii la distanță”, denumit în continuare Oferta, postat pe internet la adresa: https://olgatapordei.md/,https://branding.olgatapordei.md, https://webinar.olgatapordei.md și/sau pe pagina de instagram: https://www.instagram.com/tapordei/.
„Acceptarea ofertei, accept” – acceptarea necondiționată a termenilor și condiției Ofertei, confirmând faptul că Beneficiarul a citit Oferta și o acceptă fără rezerve. Dacă unii termeni utilizați în cadrul ofertei/contractului nu sunt clari, înainte de a accepta, și de a face plata pentru servicii, scrieți întrebările dumneavoastră la adresa: suport@olgatapordei.md.
„Contract” – Contractul dintre Prestator și Beneficiar pentru prestarea serviciilor la distanță, care se încheie prin Acceptarea Ofertei de către Beneficiar. Contractul conferă Prestatorului și Beneficiarului drepturile și obligațiile specificate în Ofertă;
„Beneficiar” reprezintă orice persoană fizică adultă capabilă care acționează în propriul interes.
„Părți” – Prestatorul și Beneficiarul împreună;
„Servicii” – serviciile Prestatorului, definite în Secțiunea 2.
„Site-ul Prestatorului” – https://olgatapordei.md și subdomeniile acestuia.
1.2. În cazul în care Oferta utilizează termeni care nu sunt indicați în clauza 1.1., termenii sunt interpretați pe baza semnificației Ofertei, a legislației în vigoare și a sensului general acceptat. Dacă aveți întrebări despre termenii Ofertei, scrieți-ne la: suport@olgatapordei.md.
1.3. Oferta poate fi revocată de către Prestator prin una din următoarele modalități: 1. Retragerea prezentei oferte de pe pagina Prestatorului; 2. Notificarea destinatarului despre retragerea ofertei, chiar dacă oferta deja a ajuns la destinatar și acesta a manifestat intenția de a accepta oferta.
1.4. Acceptarea ofertei poate fi revocată de către Beneficiar în condiţiile indicate în prezentul Contract. Pentru revocarea acceptării, Beneficiarul urmează să transmită către Prestator formularul Anexat la prezenta Ofertă.
2. Obiectul contractului
2.1. Prestatorul oferă Beneficiarului servicii de instruire, plătite, de la distanță, combinate (interactive și/sau neinteractive), în cadrul programelor stabilite de Prestator, Beneficiarul acceptă și plătește integral pentru serviciile furnizate în conformitate cu termenii Ofertei.
2.2. Serviciile pot fi furnizate de către Prestator de la distanță folosind platforme de la terțe persoane, adresa de e-mail furnizată de Beneficiar și/sau alte mijloace legale.
2.3. Beneficiarul alege independent un program de instruire pe site-ul/pagina de instagram a Prestatorului.
2.4. Finalizarea prestării serviciului se manifestă prin eliberarea unui Certificat: un document eliberat de Prestator care confirmă finalizarea cu succes a programului de formare ales de Beneficiar.
2.5. Descrierea programelor de instruire, costul, programul, durata instruirii sunt postate pe site-ul/pagina de instagram indicată în secțiunea I.
3. Acceptarea ofertei și încheierea contractului
3.1. Oferta este considerată acceptată în felul următor: – Beneficiarul achită costul cursului ales.
3.2. Acceptarea Ofertei conferă Prestatorului și Beneficiarului drepturile, obligațiile și responsabilitățile în conformitate cu condițiile Ofertei.
3.3. Prin acceptarea Ofertei, Beneficiarul confirmă că Prestatorul a furnizat informații complete și destule despre Prestator (competențe, experiență, date de înregistrare) și servicii educaționale plătite furnizate de acesta (program de formare, program, termeni, format, cost etc.) iar Beneficiarul nu are nici o rezervă sau/și obiecție cu referire la faptele indicate.
4. Ordinea de predare-primire a serviciilor
4.1. Părțile au convenit să nu semneze actul de predare-primire al serviciilor prestate. În cazul în care Prestatorul nu primește de la Beneficiar o reclamație motivată cu privire la calitatea și cantitatea serviciilor prestate în termen de 3 (trei) zile calendaristice de la data încheierii programului cursului, serviciul se consideră prestat și acceptat integral.
4.2. O condiție obligatorie și esențială pentru furnizarea Serviciilor de către Prestator este furnizarea de către Beneficiari Prestatorului a următoarelor date personale:
– Prenume, nume și patronimic;
– Adresa poștală;
– adresa de e- mail;
– Numar de telefon de contact.
Transmiterea informațiilor respective Prestatorului presupune luarea la cunoştinţă a drepturilor și obligațiilor stabilite de prezenta Ofertă, de Legea privind protecția datelor cu caracter personal precum şi presupune expres acordul ca datele personale să fie folosite de către Prestator în scopuri de marketing, publicitate şi pentru a livra comenzile efectuate pe site.
5. Drepturile și obligațiile părților5.1. Prestatorul este obligat:
5.1.1. Să furnizeze Beneficiarului serviciile la distanță în condițiile Ofertei;
5.1.2. Să emită un certificat dacă Beneficiarul finalizează întregul program de formare.
5.1.3. Să asigure securitatea datelor personale ale Beneficiarului în conformitate cu legislația în vigoare.
5.2. Prestatorul are dreptul:
5.2.1. Să suspende unilateral, fără achitarea prejudiciilor, furnizarea Serviciilor din motive tehnice, tehnologice și de altă natură care împiedică furnizarea Serviciilor, până la soluționarea cauzelor care au cauzat deficiențele respective;
5.2.2. Să verifice (pe cont propriu sau cu implicarea terților) datele furnizate de Beneficiar, inclusiv pentru acuratețea datelor, corectitudinea numerelor de telefon și a adreselor de e-mail.
5.2.3. Să suspende prestarea de servicii sau refuze îndeplinirea obligațiilor conform Contractului în mod unilateral, fără a fi necesară vreo procedură suplimentară, prin simpla notificare a Beneficiarului în următoarele cazuri:
a) Dezvăluirea incorectă a datelor furnizate de Beneficiar;
b) Imposibilitatea de a contacta Beneficiarul, în termen de 3 zile, folosind informațiile de contact furnizate de către Beneficiar. În acest caz, se presupune că Beneficiarul a fost înștiințat în mod corespunzător cu privire la suspendarea sau refuzul Prestatorului de a-și îndeplini obligațiile conform Contractului;
c) Comportamentul prejudiciabil al Beneficiarului pe perioada prestării Serviciilor, și anume, inclusiv, dar fără a se limita la: publicitate neagreată prin acord prealabil comun scris, de orice fel, diseminarea de informații cu false; defăimarea Prestatorului, directă sau/și indirectă, prin orice mijloace de comunicare, incitarea la ură, încălcare ordinii publice sau/și orice alte fapte care poate prejudicia imaginea Prestatorului, direct sau indirect.
În cazul vinovăției Beneficiarului, Prestatorul nu va returna mijloacele bănești Beneficiarului. Sumele rămase părțile le evaluează ca fiind compensarea prejudiciului pentru Prestator.
În cazul lipsei vinovăției Beneficiarului, Prestatorul va returna, reținând- sau/și solicitând costul serviciilor efectiv prestate și cheltuielile aferente pregătirii prestării serviciilor.
5.2.4. Să stabilească termenul și metoda de transmitere a informațiilor necesare cu privire la problemele care apar în procesul de furnizare a serviciilor, să ajusteze programul de formare la propria discreție, să aleagă o metodă de evaluare și testare a rezultatelor, să formeze procesul educațional în conformitate cu reglementările interne.
5.2.5. Să utilizeze imaginea Beneficiarului în scop de publicitate. Beneficiarul are dreptul de a se opune acestei utilizări, adresând în acest sens o notificare Prestatorului cu dovada de recepție și acordând un termen rezonabil pentru înlăturarea imaginii de pe toate platformele deținute de Prestator.
5.3. Beneficiarul este obligat:
5.3.1. Să furnizeze Prestatorului informații veridice despre sine și să reacționeze în termen la solicitările Prestatorului.
5.3.2. Să facă cunoștință cu termenii Ofertei, programul de instruire, competențele, experiența și datele de înregistrare ale Prestatorului, înainte de a accepta Oferta.
5.3.3. Să îndeplinească condițiile și obligațiile reglementate de Ofertă.
5.3.4. Să achite pentru serviciile Prestatorului.
5.3.5. Să respecte normele legislației actuale a Republicii Moldova privind drepturile de autor.
5.3.6. Să studieze în mod independent materialele și să interacționeze cu Prestatorul în conformitate cu programul convenit și prin canalele de comunicare convenite, îndeplinind sarcinile parvenite.
5.3.7. Să se abțină de la orice acțiuni directe și/sau indirecte ce ar putea afecta imaginea Prestatorului.
5.4. Beneficiarul are dreptul:
5.4.1. să primească un serviciu în conformitate cu oferta publicată a cărui descriere este postată pe site-ul Prestatorului;
5.4.2. Să revoce acceptarea prezentei oferte în termen de 14 zile din momentul acceptării ofertei, dar nu mai târziu decât data anunțată de începere a prestării serviciilor. Totodată, din suma rambursării se scad costul serviciilor prestate la momentul refuzului și/sau după situație costurile Prestatorului suportate în legătură cu pregătirea materialelor destinate Beneficiarului.
6. Costul serviciilor și procedura de plată
6.1. Costul integral al serviciilor este indicat în descrierile programelor de formare postate pe site-ul Prestatorului. Plata se face în valoare de 100% prin formularul de plata de pe site-ul Prestatorului. Plata se face prin transfer bancar, data plății este data creditării mijloacelor bănești în contul Prestatorului.
7. Valabilitatea și modificarea condițiilor ofertei
7.1. Oferta intră în vigoare din momentul în care este postată pe Internet pe site-ul Prestatorului și este valabilă până la retragerea Ofertei de către Prestator. Oferta produce efecte juridice pentru Părţi doar din momentul acceptării ofertei de către Beneficiar.
7.2. Prestatorul are dreptul de a aduce modificări clauzelor Ofertei în orice moment, la discreția sa. Astfel de modificări intră în vigoare din momentul în care textul modificat este postat pe Internet pe site-ul Prestatorului. Beneficiarul are obligaţia periodic să acceseze pagina Prestatorului pentru a face cunoştinţă
8. Durata Contractului
8.1. Contractul intră în vigoare din momentul Acceptării Ofertei de către Beneficiar și este valabil:
a) până la data de încheiere a prestării serviciilor specificată în descrierea serviciilor de pe site-ul web al Prestatorului, sau
b) până la rezoluțiunea Contractului sau refuzul unilateral de a îndeplini obligațiile care decurg din Contract.
9. Rezoluțiunea Contractului
9.1. Contractul poate fi rezolvit:
9.1.1. Prin Acordul comun al părților în orice moment.
9.1.2. La inițiativa oricăreia dintre părți în cazul încălcării de către cealaltă parte a termenilor Contractului cu notificarea celeilalte părți.
9.1.3. Din alte motive prevăzute de Ofertă.
10. Răspunderea și limitarea răspunderii
10.1. Părțile poartă responsabilitatea stabilită prin Contract și/sau legislația Republicii Moldova.
10.2. Părțile sunt eliberate de răspundere pentru neîndeplinirea parțială sau totală a obligațiilor asumate prin Contract, dacă această nerespectare a fost rezultatul unor circumstanțe de impediment justificator, în sensul prevăzut de legislația civilă a Republicii Moldova;
10.3. Materialele recepționate de către Beneficiar poate conţine link-uri către site-uri gestionate de către terţe părţi. Prestatorul nu este responsabil de conţinutul sau funcţionarea acestora.
11. Confidențialitate și drepturi de autor
11.1. Toate, fără excepții, materialele și informaţiile care vor fi recepționate de către Beneficiar de la Prestator, ce includ, fără a se limita la: logo, documente, materialele text, video, audio sunt şi rămân proprietatea exclusivă a Prestatorului şi sunt protejate de drepturi de autor conform legislaţiei Republicii Moldovei.
11.2. Părțile acceptă obligații reciproce de a păstra secrete orice informații primite de la cealaltă parte în îndeplinirea termenilor Contractului.
11.3. Informațiile primite de Beneficiar în timpul prestării serviciilor de către Prestator sunt destinate Beneficiarului și nu pot fi distribuite de către acesta în mod comercial sau/și personal. Informațiile sunt confidențiale și protejate de legile actuale privind drepturile de autor. Adică, Beneficiarul nu are dreptul de a transfera către terți, de a reproduce, distribui, transmite, publica în format electronic, „hârtie” sau în altă formă, fără acordul suplimentar scris al Prestatorului, informațiile primite.
11.4. Faptul încheierii Contractului nu este confidențial și poate fi folosit de către părți în scopuri de publicitate și marketing.
12. Alți termeni
12.1. Beneficiarului i se oferă prezenta Oferta prin mijloace electronice. Prin acceptarea ofertei, Beneficiarul este de acord și confirmă că a salvat prezenta ofertă pe un suport durabil, conform legislației în vigoare.
12.2. Beneficiarul înțelege că rezultatul executării prezentului Contract poate fi diferit, în dependență de diverși factori obiectivi și subiectivi, precum și capacitățile care include și implicarea nemijlocită a Beneficiarului;
12.3. Din momentul semnării prezentului Contract, Beneficiarul încredințează Prestatorului executarea prezentului Contract, înțelege și acceptă influența factorului creativ asupra executării prezentului Contract; Serviciile prestate conform prezentului Contract reprezintă pentru Prestator o obligație de mijloace;
12.4. Ținând cont de prevederile 1329 al Codului civil din Republica Moldova, Prestatorul este liber în alegerea modului de efectuare a lucrărilor sau de prestare a serviciilor. Între Prestator şi Beneficiar nu există nici o legătură de subordonare.
12.5. Contractul, încheierea și executarea acestuia sunt guvernate de legislația actuală a Republicii Moldova. Termenul de examinare a cererii este de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data primirii cererii. În cazul în care litigiile dintre Beneficiar și Prestator cu privire la Contract nu sunt rezolvate prin negocieri, acestea sunt supuse examinării în instanța de judecată competentă.
12.6. Părțile au convenit că corespondența în sistemele de mesagerie electronică (mesageri, e-mail etc.) deţine forţă juridică cu condiția probei ce confirmă recepționarea.
12.7. Prestatorul furnizează servicii în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova.
13. Detalii despre Prestator:
Denumirea: „OBA GENIAL” S.R.L.
IDNO: 1018600036317
Sediul: mun. Chişinău, str. Milescu-Spătarul Nicolae, 3, ap.(of.) 48
Anexa:
Formular standard
de revocare a contractului la distanță sau a contractului negociat în afara spațiilor comerciale (completați rubricile relevante și restituiți prezentul formular doar Dacă doriți să revocați contractul)
1. Către | „OBA GENIAL” S.R.L. mun. Chişinău, str. Milescu-Spătarul Nicolae, 3, ap.(of.) 48 |
2. Vă informez/Vă informăm prin prezenta cu privire la revocarea de către mine/noi a contractului referitor la vînzarea următoarelor produse/prestarea următoarelor servicii | |
3. Comandat(e) la data/primit(e) la data | |
4. Numele beneficiarului | |
5. Adresa beneficiarului | |
6. Semnătura beneficiarului (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hîrtie) | |
7. Data |