Era informațională presupune mai multe resurse decât reușim să studiem. Secretul timpurilor noastre este să știm unde să căutăm informația necesară. Iată o listă de cărți de marketing unde poți găsi idei, inspirație, tehnici și nu doar.
Managementul marketing-ului – Philip Kotler
Metode de publicitate testate – John Caples
Buyology. Adevaruri si minciuni despre motivele pentru care cumparam – Martin Lindstrom
Branduri senzoriale – Martin Lindstrom
Marketing Warfare – Al Ries & Jack Trout
Totul despre psihologia persuasiunii – Robert Cialdini
Poziţionare – Ries & Trout
Noua Pozitionare – Jack Trout, Steve Rivkin
Marketingul bazat pe permisiune – Seth Godin
Guerilla marketing – Jay Conrad Levinson
Încântare – Guy Kawasaki
Coada lunga. De ce viitorul in afaceri inseamna sa vinzi cate putin din toate –  Chris Anderson
Diferenţiază-te sau mori – Jack Trout şi Steve Rivkin
Noile reguli de marketing şi PR – David Meerman Scott
Vaca mov – Seth Godin
Gratuit – Chris Anderson
Call to action: Adaugă în coş – fraţii Eisenberg
Brainfluence – Robert Dooley
The Referral Engine – Jon Jantsch
Ogilvy despre Advertising
Noile reguli de marketing si PR – David Meerman Scott
Buzzmarketing – Mark Hughes
Guerilla Marketing: profituri mari cu investitii mici – Jay Conrad Levinson
Brandwashed. Trucuri prin care companiile ne manipuleaza mintile si ne conving sa cumparam – Martin Lindstrom
Sun Tzu: Strategii de Marketing – Gerald Michaelson, Steven Michaelson
Economia experientei. Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol – James Gilmore, Joseph Pine
Marketing 3.0 – Hermawan Kartajaya, Philip Kotler
Funky Business – talentul face capitalul sa danseze – Jonas Ridderstrale, Kjell Nordstrom
Branduri senzoriale – Construiti branduri puternice folosind toate cele 5 simturi – Martin Lindstrom
Cum sa scrii scrisori de vanzari care vand – secretele unui direct mail de success – Drayton Bird
Business Minds. Intra in mintea celor mai mari ganditori de management – Stuart Crainer, Tom Brown
Simply Better – Patrick Barwise, Sean Meehan
Sfarsitul advertisingului asa cum il stim – Sergio Zyman, Armin Brott
In retea. De ce sharing-ul reprezinta viitorul afacerilor – Lisa Gansky
Crescuti digital. Generatia Net iti schimba lumea – Don Tapscott
Wikinomics. Cultura colaborarii in masa – Anthony D. Williams, Don Tapscott
Tot ce ar trebui sa stii despre PR – Anthony Davis
Clienti pe viata. Cum sa transformi acel cumparator ocazional intr-un client pe viata – Carl Sewell, Paul B. Brown
Brand Simple – Cum reusesc cele mai bune branduri prin simplitate – Allen Adamson
Orice reclamatie este un cadou – Claus Moller, Janelle Barlow
Efectul de halou – Phil Rosenzweig
Marketing in sectorul public – Philip Kotler, Nancy Lee
Chaotics – Managementul si marketingul in era turbulentelor – Philip Kotler, John A. Caslione
Managementul marketingului –  Philip Kotler
Kotler despre marketing – Philip Kotler
Guerrilla Creativity – Creeaza mesajul tau de marketing irezistibil folosind puterea unui meme – Jay Conrad Levinson
Geniu in marketing – Peter Fisk
Persuasiune si manipulare. Psihosociologie aplicata in marketing, publicitate, vanzari – Dan Craciun
Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de success – Paul R. Gamble, Alan Tapp, Anthony Marsella, Merlin Stone
Marketing on-line. O abordare orientata spre client – Alan Charlesworth, Richard Gay, Rita Esen
Guerrilla marketing fara costuri pentru luptatorul de gherila – 100 de tactici fara costuri pentru promovarea afacerii si energizarea profiturilor tale – Jay Conrad Levinson
Marketing de gherila pentru afaceri la domiciliu – Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Principiile Network Marketing. Cum se poate construi un venit de durata intr-o retea de marketing – Edward Ludbrook
Love marketing – strategii si tehnici de seductie pentru toti – Carlo A de Ferrariis, Paolo Savignano
Secretele succesului in marketing – Peter Urs, Bender George Torok
Metode de analiza in marketing – M. C. Demetrescu
Marketing Warfare – Jack Trout, Al Ries
Guerrilla Marketing. Profituri mari cu investitii mici – Jay Levinson
Confesiunile unui om de publicitate – David Ogilvy
The Tipping Point: Cum lucruri mici pot provoca schimbari de proportii – Malcolm Gladwell
Marketingul Local – Brigitte Arms
Marketingul motivational – Robert Imbriale
Buzzmarketing – Mark Hughes
Triburi – Seth Godin
Psihologia persuasiunii – Robert Cialdini
Cum gandesc consumatorii: Aspecte esentiale pentru studiile de piata – Gerald Zaltman
Idei cu impact garantat – Chip Heath & Dan Heath
Cele 22 de legi imuabile ale marketingului – Al Ries & Jack Trout
Economia Thank you – Gary Vaynerchuck
Irational in mod previzibil – Dan Ariely
Lectură plăcută, aplicare ușoară!