Zi de zi, comunicând cu clienții, nu ai cum să nu auzi unele și aceleași oftări vizavi de nefuncționalitatea unor instrumente de promovare a businessului gen “La mine LP-ul/site-ul nu merge”, “Banerele nu lucrează” etc.
Să nu meargă ceva e normal. Dar nu e normal să nu înțeleagă antreprenorii că un element de sine stătător nu poate funcționa și că acesta e parte dintr-un sistem întreg.
Ce înseamnă asta în practică?
Un LP oricât de bun, nu își poate îndeplini funcția de bază dacă nu are trafic de potențiali clienți pe el. Iar pentru asta trebuie să avem plasate linkuri și banere pe alte platforme de promovare.
Un baner nu motivează potențialii clienți să dea click pe el? Poate nu e ales corect publicul țintă? Sau poate nu e clar mesajul de pe el?
Intră clienții în magazin, dar nu cumpără? Pe lângă calitatea consultanților, poate e necesar să lucrăm asupra aranjării spațiului un pic?
Promovarea este un sistem, un lanț, unde fiecare inel este crucial pentru a trage împreună businessul la malul dorit. Nu există inele mai importante și inele mai puțin importante. În schimb există un tot întreg.
După cum am menționat nu odată, detaliile contează și tot ele fac diferența dintre un business de succes și o afacere unde se face “și ceva marketing”.