Fericirea vine din lucruri mărunte. Iar lucrurile mărunte formează un tot întreg, mare și frumos.Cu implantarea planului de marketing in cadrul companiei e exact același lucru, doar cu mici detalii care fac diferența.
Dar dacă să vorbim la modul serios, atunci putem spune cu siguranță că acum e momentul potrivit pentru a medita un pic și a acționa în vederea creării unui plan de promovare a produsului, serviciului sau companiei tale pentru acest an.
De ce acum, vei intreba? Nu pentru că e anul nou și nu pentru ca e un nou început. Consumatorii sunt activi indiferent de anotimp, dispoziție și cursul valutar sau mișcările pe frontul politic.

Ce înseamnă un PLAN DE MARKETING în noțiuni:

  1. Analiza situației actuale;
  2. Stabilirea Obiectivelor sau unde vrei să ajungi;
  3. Stabilirea Perioadei de timp pentru care este conceput planul;
  4. Notarea Pașilor sau acțiunilor pentru fiecare obiectiv;
  5. Identificarea publicului țintă;
  6. Stabilirea Modului de livrare a informației către publicul țintă;
  7. Stabilirea Bugetelor;
  8. Stabilirea Procedurilor de lucru;
  9. Stabilirea punctelor de Control.

Ce înseamnă un PLAN STRATEGIC în practică:

  1. Implementare
  2. Control
  3. Măsurare
  4. Modificare
  5. Implementare
  6. Control
  7. Măsurare
  8. Modificare
  9. …. (şi tot aşa mai departe)

Ia o pauză de o oră, o zi sau cât e necesar și lucrează la acest instrument. Este probabil unicul lucru de care vei fi mândru la sfârșit de an sau de un segment limitat de timp. Pentru că anume el va indica punctul de start și conform lui vei înțelege unde ai reușit să ajungi.